آسفالت جاده بین مزارع در قیروکارزین به طول ۲۸ هزار متر مربع

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. آسفالت جاده بین مزارع در قیروکارزین به طول ۲۸ هزار متر مربع

🔺در راستای خدمت رسانی به مردم؛

🔰آسفالت جاده بین مزارع در قیروکارزین به طول ۲۸ هزار متر مربع به بهره برداری رسید

با افتتاح و بهره برداری از آسفالت جاده بین مزارع روستایی در سطح ۲۸ هزار متربع در قیروکارزین کام مردم را شیرین کرد.

🔹همزمان با هفته بسیج سازندگی آیین افتتاح پروژه آسفالت جاده های بین مزارع روستایی منطقه منال کارزین و وجشک امام شهر از توابع شهرستان قیروکارزین با حضور فرماندار قیروکارزین، فرمانده سپاه، رئیس دفتر نماینده مجلس، رئیس جهاد کشاورزی و جمعی از مسئولین و کشاورزان منطقه برگزار شد.

فرمانده سپاه قیروکارزین در آیین افتتاح جاده بین مزارع منال کارزین و وجشک امام شهر با بیان اینکه در کمک رسانی به بهره برداری از آسفالت جاده بین مزارع روستایی هر چه توان داشته باشیم کوتاهی نخواهیم کرد اظهار داشت: همکاری نماینده محترم مجلس، فرمانداری ، بسیج سازندگی، جهاد کشاورزی و کشاورزان در پروژه های آسفالت جاده بین مزارع ستودنی است که ان شاالله بتوانیم امسال و سال آینده پروژه های بیشتری به افتتاح رسیده و کام کشاورزان شیرین شود.

محمد رسول رضایی با بیان اینکه بسیج سازندگی همت و پیگیری کرد تا قیر رایگان وارد شهرستان شود گفت: سپاه آمادگی دارد با تعریف پروژه های جدید توسط دستگاه ها، قیر رایگان در اختیار گذاشته شود تا جاده های بیشتری در شهرستان به بهره برداری برسد.

فرماندار قیروکارزین در افتتاح این پروژه با تبریک هفته بسیج سازندگی، از خدمات بسیج سازندگی در راستای محرومیت زدایی و خدمت به مردم قدردانی کرد.

مسلم رحیمی گفت: ان شالله امسال و سال آینده شاهد افتتاح و بهره برداری از جاده های بیشتری بین مزارع باشیم چرا که به فرموده مقام معظم رهبری امسال که سال مهار تورم و رشد تولید است قطعا راه سازی و ایجاد زیرساخت ها در رشد تولید و رساندن محصولات به بازار تاثیر گذار خواهد بود.

رئیس جهاد کشاورزی قیروکارزین گفت: جاده بین مزارع منال و وجشک به طول ۲۸ هزار متر مربع آسفالت شد که ۶۷۰ هتکار ارضی را تحت پوشش خود قرار می دهد و بالغ بر ۳۷۰ خانوار بصورت مستقیم از این جاده استفاده می کنند.

فهرست