اجرای طرح آبیاری تحت فشار در سطح شهر کارزین

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. اجرای طرح آبیاری تحت فشار در سطح شهر کارزین

 

شهردار منتخب کارزین از اجرای شبکه آبیاری تحت فشار در بولوار قاموس حد فاصل ورودی امام شهر تا بولوار شاهد، پارک تل قندی (ضلع شرقی) و در ادامه بهسازی و ساماندهی این بوستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی کارزین دکتر مرتضی طالبی گفت:در راستای حفظ نگهداری و توسعه فضای سبز پارک‌ های سطح شهر و به منظور صرفه جویی در مصرف آب، حذف آبیاری غرقابی و سنتی، افزایش راندمان آبیاری، کاهش هزینه‌ های مبارزه مکانیکی با علف‌ های هرز، تزریق مواد تقویتی در حین آبیاری بطور یکنواخت و مدیریت فضای سبز، سیستم آبیاری تحت فشار قطره ای در حال انجام است.

وی افزود:اجرای شبکه آبیاری تحت فشار در بولوار قاموس حد فاصل ورودی امامشهر تا بولوار شاهد و پارک تل قندی با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال در مرحله اجرا می باشد.

طالبی خاطر نشان کرد:یکی از مهم ترین مقوله‌های شهری، فضای سبز است، زیرا درختان مجاری تنفسی شهر است و هر چه شهر با طراوت تر باشد، شادابی خاصی در شهروندان ایجاد خواهد شد شهرداری کارزین اهتمام ویژه‌ای در اصلاح و زیباسازی بلوارها، بوستان ها،پارک‌ها و فضای سبز شهر را دارد و افق ما برای کارزین شهری سرسبز و چشم نواز است.

 

فهرست