اجرای عملیات تصویر برداری هوایی و تهیه نقشه توپوگرافی شهر کارزین با استفاده از پهپاد

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. اجرای عملیات تصویر برداری هوایی و تهیه نقشه توپوگرافی شهر کارزین با استفاده از پهپاد
شهردار کارزین از اجرای عملیات تصویر برداری هوایی و تهیه نقشه توپوگرافی و ممیزی املاک و معابر شهر کارزینبا استفاده از پهپاد خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شوزای اسلامی شهر کازین، مهندس فرضعلی سالاری با توجه به اهمیت ممیزی و همچنین به روز بودن نقشه ها جهت ممیزی املاک و معابر سطح شهر تصویر برداری هوایی با استفاده از پهپاد در دستور کار قرار دادیم.
 تصویربرداری هوایی شهر کارزین  توسط کارشناسان متخصص و خبره با استفاده از پهپاد بر فراز نقاط مختلف سطح شهر انجام خواهد شد و این پروژه مهم جهت کمک به برنامه ریزی و مطالعات شهری می باشد.
مهندس سالاری تهیه عکس هوایی را پیش نیاز ممیزی بیان کرد و با بیان اهمیت طرح ممیزی املاک و معابر و ایجاد سیستم اطلاعات سطح شهر اشاره کرد و افزود: در عصر حاضر مدیریت امور شهرها از نظر وسعت و کثرت جمعیت، بدون دسترسی سریع منابع اطلاعاتی دقیق و صحیح امکانپذیر نیست.
این مقام مسوول بیان کرد: تحقق اهداف مدیریت شهری نیازمند اجرای ممیزی املاک و معابر در سطح شهر است زیرا ممیزی تمیز دادن، تشخیص و جداسازی و در اصطلاح به معنی برداشت، تفکیک و طبقه بندی آمار و اطلاعات از املاک و معابر شهر است.

فهرست