برگزاری برنامه پایش سلامت کارکنان شهرداری شهر کارزین با موضوع قلب سالم

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. برگزاری برنامه پایش سلامت کارکنان شهرداری شهر کارزین با موضوع قلب سالم

برگزاری برنامه پایش سلامت کارکنان شهرداری شهر کارزین با موضوع قلب سالم

به مناسبت هفته جهانی قلب هفتم تا چهاردهم مهرماه، برنامه پایش سلامت کارکنان شهرداری شهرکارزین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهردرای کارزین، در این برنامه مهندس فرضعلی سالاری شهردار کارزین با تاکید بر اهمیت سلامت، بهداشت و ایمنی پرسنل در محیط اداری و کار در سطح شهر پایش سلامت و توجه به سلامت نیروها ضروری دانست و تاکید بر رعایت موارد کنترلی و پیشگیری نمودند.

شهردار کارزین گفت: پایش سلامت کارکنان شهرداری با هدف تشخیص زودهنگام و درمان به‌موقع بیماری‌های شغلی و غیرشغلی و عوارض ناشی از کار، انجام معاینات دوره‌ای سلامت شغلی کارکنان شهرداری، پیشگیری و درمان زودهنگام می باشد. این اقدام در راستای تکریم کارکنان شهرداری برای کیفیت‌بخشی به خدمات تشخیصی و درمانی انجام می‌گیرد.

دکتر “کوثر خادمیان” سرپرست شبکه بهداشت و درمان قیروکارزین، بیماری های قلبی عروقی را یکی از علل اصلی فوت در دنیا عنوان کرد.

او گفت: چربی خون، اضافه وزن و چاقی، دیابت و کم تحرکی، از جمله علل منشا بیماری های قلبی و عروقی هستند.

” نسیم صحراگرد” کارشناس تغذیه بیمارستان امام محمدباقر(ع) قیروکارزین نیز عنوان کرد: عوامل شناخت بیماری های قلبی مهم است، چرا که تغذیه نامناسب و افزایش مصرف فست فود و از طرفی کاهش مصرف میوه و سبزیجات در کشور باعث افزایش فشار خون و حمله های قلبی و مغزی است.

این برنامه که با هماهنگی “مصطفی فاطمی ” مسئول بهداشت حرفه ای شبکه بهداشت برگزار شد، تمامی کارکنان شهرداری شهرکارزین از نظر فشار خون، قندخون و شاخص توده بدنی بررسی شدند.

فهرست