پیام تبریک شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کارزین به مناسبت ولادت حضرت امام علی (علیه السلام) و روز پدر

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. پیام تبریک شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کارزین به مناسبت ولادت حضرت امام علی (علیه السلام) و روز پدر

 

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کارزین، در پیامی ولادت با سعادت و فرخنده امیر المؤمنین حضرت علی ابن ابیطالب(ع) و روز پدر را تبریک و تهنیت گفتند.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای مدیریت شهری کارزین در پیامی ولادت فرخنده مولود کعبه، حضرت علی ابن ابیطالب (ع) را به عموم شیعیان جهان و مردم شریف شهر کارزین تبریک و تهنیت گفتند.متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
طلوع دل انگیز خورشید فروزان منظومه ی امامت و چراغ منور هدایت، مولای متقیان حضرت علی ابن ابیطالب (ع) ؛ بر شما و رهروان طریق حقیقت و پیروان راه ولایت خجسته باد . این روز میمون را به تمام همشهریان عزیز تبریک و تهنیت عرض می نماییم.
به راستی سیزدهم رجب روز تجلی ایمان و اوج عشق و معرفت است زیرا مولود کعبه با زهد و تقوا، ژرف اندیشی و ساده زیستی و رشادت بی نظیر خود در عرصه های عبودیت و انسانیت تاریخ بشریت را متحول و مزین به سیره خویش ساخت.

وارسته ترین بنده پروردگار که به هنگام نشستن بر سر سجاده، عالم خاکی را از یاد برده، غرق در شوق عبادت با معبود خویش راز و نیاز می کرد. نمونه ای والا از عدالت که در اوج صلابت، مهربان ترین یاور مظلومان عصر خویش بود و چونان پدری دلسوز در تنگناهای زندگی یاریشان می کرد. ازاین رو، فرخنده زاد روز امیر مومنان، شایسته ترین روز برای گرامیداشت مقام پدر و پاسداشت زحمات ایشان است.

اینجانبان با تبریک این عید فرخنده و گرامیداشت روز پدر، از بارگاه لایزال الهی پیروی از سیره آن امام همام و سرافرازی و سربلندی پدران سخت کوش ایران اسلامی را مسئلت می نماییم، امید است که خداوند منان به برکت این ایام فرخنده ما را همواره در مسیر نورانی وجود مبارک آن حضرت قرار دهد تا بتوانیم تقوی، عدالت پیشگی و اخلاق آن بزرگوار را در گفتار و اعمالمان دنبال نماییم.

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کارزین

 

فهرست