پیام تبریک شهردار کارزین به اعضای جدید هیات رئیسه شورای اسلامی شهر کارزین

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. پیام تبریک شهردار کارزین به اعضای جدید هیات رئیسه شورای اسلامی شهر کارزین

دکتر مرتضی طالبی در پیامی ضمن قدردانی از زحمات و خدمات جناب آقای محمد عسکری رئیس سابق شورای اسلامی ، انتخاب جلال الدین ایزدی به سمت ریاست شورا و سایر اعضای هیات رئیسه جدید شورای اسلامی کارزین را تبریک گفت.

متن کامل پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

نهاد شوراها بی تردید نشان از تعمیق مردم سالاری دینی در جامعه اسلامی ما دارد.

شورا که شالوده آن ریشه در قرآن و مبانی دین مبین اسلام دارد در واقع به فرایند واگذاری امور به مردم، عینیت بخشید و به برکت این اتفاق، نقش آفرینی مردم در تعیین سرنوشت خود و جامعه ای که در آن زندگی می کنند، دوچندان گردید.

با لطف و عنایت پروردگار منتخبین مردم در شورای اسلامی شهر کارزین رییس و هیات رییسه شورای اسلامی شهر ، را برای سومین سال خدمت به مردم شریف کارزین در دوره ششم شوراهای اسلامی شهر به صورت شایسته و با درایت انتخاب نمودند.

یقینا با نقشه راه شورای اسلامی شهر و تدابیر اجرایی و سازندگی مدیریت شهری و خصوصا با همراهی کارکنان و پرسنل شریف شهرداری و به مدد روحیه جهادی و انگیزه خدمت پرسنل بزرگوار می توان به افق های روشنی در پیشرفت کارزین نگاه کرد.

ضمن تبریک به رییس و هیات رییسه محترم شورای اسلامی شهر کارزین امید است با همدلی و همزبانی شهرداری و شورای اسلامی شهر شاهد تحول در توسعه عمرانی، رفاهی و فرهنگی در کارزین باشیم و چونان گذشته با امانت، کفایت، درایت و کیاست و حسن سلوک برای نیل به جامعه ی شهروند در مدار خالصانه و عاشقانه حرکت نمایید.

گلستان خنده های شهروندان در گلزار اندیشه و تفکر، هنر و سلیقه ، رشادت و ولایت و بصیرت به مدد تدابیر ارزشمندتان در شهر خوش آوازه کارزین افزون باد.

موفقیت روز افزونتان را در عرصه خدمت به مردم از خداوند مسئلت دارم.

مرتضی طالبی شهردار کارزین

 

فهرست