پیام تبریک شهردار کارزین به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. پیام تبریک شهردار کارزین به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز

دکتر مرتضی طالبی شهردار کارزین در پیامی فرارسیدن ۲۶ مرداد ماه سالگرد ورود سرافراز آزادگان عزیز به میهن اسلامی را تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

قیروکارزین مهد رشادت و از جان گذشتگی رزمندگانی و آزادگانی است که در ۸ سال دفاع مقدس حماسه آفریدند.

امروز آزادگان سرافراز وارثان و یادگاران این حماسه جاوید که سالها مشقت و سختی های اسارت را در زندان های رژیم بعثی به جان خریدند در میان ما سرافرازانه زندگی می کنند و برگی زرین در تاریخ این مرز و بوم هستند.

آزادگان، اسطوره های صبر و استقامت هشت سال دفاع مقدس و سند زنده افتخار ملت غیور ایران هستند و ۲۶ مرداد سالروز بازگشت راد مردان و ایثارگرانی است که هستی خویش را برای حفظ انقلاب و ارزش‌ها در طبق اخلاص نهاده، از باورهای خویش دفاع کرده و امروز نیز برای ساختن ایرانی آبادتر از هیچ کوششی فروگذار نیستند.

همانطور که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمود: سال های مجاهدت خاموش آزادگان، تاریخ پرشکوه ماست و ایستادگی و مقاومت عزتمندانه و بی‌نظیر این رادمردان سرافراز ایران اسلامی در برابر دشمن بعثی از برگ‌های زرین و درخشان هشت سال دفاع مقدس و صحیفه رشادت‌های رزمندگان اسلام در آن سال‌های سخت و در عین حال تاریخ‌ساز و الهام‌بخش است.

بی شک آزادگان این کبوتران رسته از بند، بهترین سرمایه برای ادامه آرمان‌ها و اهداف امام راحل و شهیدان والامقام هستند که با بازگشت شان، چشمان منتظر و قلب های عاشق را غرق در شادی کردند.

اینجانب برخود لازم می دانم این مناسبت خجسته را به آزادگان ارجمند ایران اسلامی، و به ویژه آزادگان شهرستان قیروکارزین و مردم شریف کارزین و خانواده این بزرگواران تبریک و تهنیت بگویم و از درگاه باریتعالی خواستارم، رنج ها و مرارت های دوران اسارت این عزیزان بزرگوار را ذخیره آخرتشان قرار دهد.

مرتضی طالبی

شهردار کارزین

فهرست