پیام تبریک شهردار کارزین به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. پیام تبریک شهردار کارزین به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت

 

شهردار کارزین در پیامی میلاد با سعادت اشرف مخلوقات حضرت محمد مصطفی (ص) و آغازهفته وحدت را به تمام مسلمانان جهان به ویژه شهروندان شریف قیروکارزین تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی کارزین، در متن پیام دکتر مرتضی طالبی آمده است:

بسمه تعالی

 

ربیع الاول، بهار پر طراوتی است که نام نورانی رسول مهربانی حضرت محمد مصطفی (ص) زینت زمین شده است و یاد آور میلاد آخرین رسول خدا و پیامبر صلح و دوستی است.

 

هفته وحدت در حقیقت فرصتی ارزشمند برای عمل به سیره آن مقام آسمانی بوده و بی‌تردید نماد و پیام صلح و دوستی برای پیروان راستین و حقیقی دین و مکتب انسان ساز اسلام است.

 

وحدت و برادری یکی از زیباترین واژه‌هاست که پیامبر رحمت حضرت محمد( ص) به استناد آیات قرآن کریم و با اعتصام به حبل المتین الهی و در استمرار رسالت دیگر انبیای عظام و با شعار توحید برای جوامع بشری به ارمغان آورد و مهاجرین و انصار را به میثاق اخوت و عقد برادری فراخواند و بدین سان گلبانگ وحدت برای نخستین بار در فضای مدینه طنین‌انداز شد و بنای اتحاد و همبستگی اسلامی نهاده شد.

 

هفته وحدت مسلمانان، چتری است از رحمت خداوند بر سر امت اسلام و پیام‌آور آن است که مسلمانان همه با اتحاد، یکپارچگی، همگرایی و ذهن هوشیار در سایه دستورات پیامبر خدا (ص) و عترت پاک حضرتش، خود را از تفرقه افکنی بیگانگان دور نگهداشته و در سایه قرآن کریم و سنت و سیره نبوی، وحدت و یکرنگی خویش را حفظ کنند.

 

وحدت مسلمانان مانند چتری از رحمت خداوند بر سر امت اسلام است، امید است همه ما زیر پرچم یگانگی وحدتی که خاتم النبیین برای همیشه تاریخ بر افراشته، در قالب یک امت واحده حرکت کرده و کشور ایران اسلامی را به نمادی از وحدت تبدیل کنیم.

 

اینجانب میلاد با سعادت پیامبر اعظم، حضرت محمد (ص) رسول صلح و بیداری و آغاز هفته وحدت را به تمامی مسلمانان به ویژه مردم متدین شهر کارزین که با همدلی و همراهی خود در راستای تقویت وحدت اسلامی نقش آفرینی می‌کنند، تبریک و تهنیت عرض نموده و برای امت اسلام سربلندی و تعالی مسئلت می‌نمایم.

مرتضی طالبی

شهردار کارزین

فهرست