کارشناس منابع انسانی

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. کارشناس منابع انسانی
null

ابوالقاسم بهمنی

مسئول امور منابع انسانی

شرح وظایف امور منابع انسانی:

  • تهیه و اجرای برنامه های بهسازی نیروی انسانی شهرداری.
  • مطالعه، طراحی، نظارت و پیگیری تصویب تشکیلات مورد نیاز شهرداری در چارچوب ضوابط.
  • نظارت بر اجرای دقیق آئین نامه ها و مقررات استخدامی، قانون کار و تأمین اجتماعی.
  • برنامه ریزی و نظارت در زمینه طرح های رفاهی، ورزشی، بیمه و درمانی برای کارکنان شهرداری.
  • نظارت بر امور ارزشیابی کارکنان و رسیدگی به شکایات و اعتراضات آنها.
  • تهیه و تنظیم و نظارت بر طرح های ارزشیابی سالانه بر اساس دستورالعمل ها و آئین نامه ها.
  • نظارت بر ارسال پرونده ها و سوابق مربوط پس از صدور به امور بایگانی.
  • ارائه پیشنهادات برای افزایش بهره وری و همکاری در تهیه و پیاده سازی پیشنهادات پذیرفته شده
  • تعیین حقوق و دستمزد پرسنل و صدور احکام پرسنل منطقه در حدود قوانین
  • اجرای آئین نامه ها و مقررات استخدامی، قانون کار و تامین اجتماعی و نظایر آن مربوط به کارکنان شهرداری
  • اجرای مقررات مربوط به هیأت های رسیدگی به تخلفات اداری و تجدید نظر و آراء دیوان عدالت اداری و کمیته انضباطی
  • تحلیل آمار و عملکرد کارکنان شهرداری
فهرست