️استقبال و بیعت مردم ولایتمدار کارزین با پیکر مطهر شهید گمنام

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. ️استقبال و بیعت مردم ولایتمدار کارزین با پیکر مطهر شهید گمنام

شمیم لاله‌ فاطمی شهر کارزین را عطرآگین کرد

️مراسم استقبال و بیعت مردم ولایتمدار کارزین از کاروان فاطمی با پیکر پاک و مطهر شهید گلگون کفن گمنام هشت سال دفاع مقدس

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کارزین، این مراسم همزمان با آغاز هفته بصیرت و میثاق امت با ولایت و همچنین فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا «س» با حضور فرمانده سپاه شهرستان، شهردار، اعضای محترم شورای اسلامی شهر، فرماندهان نیروی نظامی و انتظامی، روسای ادارات، بسیجیان، خانواده معظم شهداء و اقشار مختلف مردم آغاز شد.

🔹کاروان فاطمی با مشایعت پیکر مطهر شهید گمنام در شهر کارزین حضور یافت و مردم شهر کارزین استقبال باشکوهی از پیکر مطهر این شهید والامقام داشتند. ⭕️پیکر مطهر شهید گمنام مورد استقبال مردم این دیار در مسجد شهید مطهری(ره) این شهر قرار گرفت در این مراسم با شکوه پیکر مطهر این شهید گرانقدر بر روی دستان مردم شهید پرور کارزین تشییع و بدرقه گردید.

️حجت الاسلام آبیار راوی برجسته کشوری در این مراسم با گرامیداشت و بزرگداشت ایام فاطمیه (س) و یاد شهدا اظهار داشت: این شهدا در عملیات کربلای ۵ با رمز یا زهرا(س) شهید شده اند و آمدن این شهدا در ایام فاطمیه (س) به شهر شما بی حساب وکتاب نیست.
⭕️ وی گفت: شهدا برای امنیت جامعه از خود گذشتند و سرشان از تنشان جدا شد تا دشمن نتواند وارد شهرها و روستاهای ما شده و امنیت را از جامعه بگیرد.

فهرست